سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دانشمندان پیروی کنید که آنان چراغ های دنیا و آخرت اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :3
کل بازدید :143099
تعداد کل یاداشته ها : 49
103/1/10
6:6 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
قلم رنجه[40]
اگر خدا قبول کند: نویسنده، داستان نویس، معاون دبیرستان، عضو شورای ادبیات داستانی [...] و همیشه دانشجو.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

فیلم مستند روح الله هم اکنون (دهه فجر 86) از شبکه 3 سیمای جهموری اسلامی ایران در حال پخش است. « روح الله» کامل‏ترین مجموعه‏ی مستندی است که به شرح زندگانی مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران – حضرت امام خمینی (ره) -  و تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‏پردازد. در این مجموعه‏ی منحصر به فرد، با بیش از 60 شخصیت بین المللی از کشورهای ایران، عراق، ترکیه، سوریه، مصر، فلسطین، فرانسه و لبنان گفت و گو شده است و بیش از 10000 قطعه عکس و تصاویر ناب تلویزیونی در آن استفاده شده است که بسیاری از آنها برای اولین مرتبه نمایش داده می‏شوند. این مجموعه توسط  شبکه‏ی تلویزیونی المنار به کارگردانی محمد دبوق و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تهیه گردیده است.

مجموعه مستند روح الله 

مجموعه‏ی مستند روح الله در قالب 10 لوح فشرده (ویدئو سی‏دی) آماده شده است. هرحلقه لوح فشرده، به یک دوره‏ی تاریخی از زندگی پربرکت امام خمینی(ره) می‏پردازد و شامل موضوعات گوناگون است. برخی از این موضوعات عبارت اند از:

قسمت نخست : بدو تولد تا 1324 هجری شمسی. شامل: مبارزات خانوادگی امام خمینی(ره)، تربیت امام در کودکی، انقلاب مشروطه، روستای خمین در جنگ جهانی اول، ازدواج امام، ورود به عرصه سیاسی و ... .

قسمت دوم : 1332 – 1324 هجری شمسی. شامل: دوران اول سلطنت محمدرضا پهلوی، رحلت آیت الله عبدالکریم حائری، پی‏گیری هجرت آیت الله بروجردی به قم و ... .

قسمت سوم : 1342 – 1332 هجری شمسی. شامل: همکاری شاه با اسرائیل، رحلت آیت الله بروجردی، نصیحت امام خمینی(ره) به ارتش ، اخطارهای مراجع به شاه، مقاومت امام در برابر رفرم ، قانون کاپیتولاسیون و ... .

قسمت چهارم : 1357 – 1342 هجری شمسی . شامل موضوعاتی چون: امام در ترکیه، خطبه‏ی نماز جمعه‏ی امام خمینی(ره) به زبان ترکی، هراس لائیک‏ها از نفوذ امام، انعقاد قرارداد 1975 الجزایر، شهادت سید مصطفی خمینی و ... .

 قسمت پنجم : 1357 هجری شمسی. امام (ره) در نوفل لوشاتو ، کشتار 17 شهریور، تزویر شاه (: صدای انقلاب شما را شنیدم!)، فرار شاه، من دولت تعیین می کنم و ... .

قسمت ششم : 1358 – 1357 هجری شمسی. شامل: تشکیل دولت موقت، فقط جمهوری اسلامی، تشکیل سپاه، اشغال لانه‏ی جاسوسی و ... .

قسمت هفتم : 1361 – 1358 هجری شمسی. شامل: انتخاب اولین رئیس جمهور، نخست وزیری شهید رجایی(ره)، عزل بنی صدر خائن، سوء قصد به جان حضرت آیت الله العظمی خامنه‏ای، انفجار در مقر حزب جمهوری اسلامی و  ... .

قسمت هشتم : 1367 – 1359 هجری شمسی. شامل موضوعاتی چون: جنگ تحمیلی، نصیحت امام (ره) به سران کشورهای اسلامی، فاجعه‏ی صبرا و شتیلا، پذیرش قطعنامه‏ی 598 از طرف امام(ره)، عملیات مرصاد و ... .

 قسمت نهم : ویژگی های منحصر به فرد حضرت امام خمینی(ره)، دعوت برای زندگی در کاخ شاه، تلاوت قرآن، اشعار عرفانی، فتوای قتل سلمان رشدی، جمعه‏ی خونین مکه، ماجرای مک فارلین و ... .

قسمت دهم : غروب خورشید بی غروب، خامنه‏ای عزیز امام، امام در بیمارستان، سیر درمان امام (ره)، رحلت بنیان‏گذار انقلاب، انتخاب رهبر انقلاب، تشییع روح خدا، ولایت فقیه میراث ماندگار امام (ره) و ... .

طرز تهیه: شایان ذکر است که این مجموعه‏ی ارزشمند در قالب 10 لوح فشرده و در پگ زیبا و مناسب، مدت‏ها پیش با قیمت 5800 تومان ارائه شده است. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس، تنها نماینده‏ی پخش مستند روح الله در ایران است و علاقمندان برای تهیه‏ی این مجموعه‏ی بی‏نظیر، می‏توانند با معاونت هنری این بنیاد، شماره تلفن 88506008-021 تماس بگیرند.

مجموعه مستند روح الله 

پینوشت: 1- یک سخنرانی جعلی و با تقلید صدای حضرت امام خمینی(ره) از چندین سال پیش منتشر شده که برای انحراف در سخنان امام(ره) از آب و برق مجانی دم زده شده است. این صدای حضرت امام(ره) نیست و به هوش باشید! 2- از استادم امیر عباس [لینک] برای توجه دادن به این مطلب و در اختیار گذاشتن عکس‏ها تشکر می‏کنم.


86/11/18::: 9:46 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ آنها که جدیدند نمی شناسند. قدیمی ترها سکوت معنا داری دارند. بله درسته اومدم بگم کم کم داره صداتون درمیاد. همون حرفها را که امیر عباس 1 سال پیش میزد و کتکش می زدید خودتون شروع کردید دارید میگید. بله دیگه. آقای دکتر چیزی نمونده شورشو در بیاره. هنوز هم میگید حساب دکتر احمدی نژاد از مشایی جداست؟


+ سلام لطفا برای سلامتی دکتر احمدی نژاد یک حمد و سه تا قل هو الله قرائت کنید! (این یه جور اعلام برگشت موقت بود).
+ کی روش مربی تیم ملی فوتبال: شیطان همیشه پشت در است !


+ مدتها بود اینطوری تند تایپ نکرده بودم. مچ دستم درد گرفت.


+ یک مطلب وبلاگی از استاد جعفری مقدم رو بطور کامل تو این فید میذارم. از اینجا به بعد همه فید از مطلب وبلاگی آقای جععفری هست: /// شعار مرگ بر مشایی در راه است.///
+ من که از نزدیک با استاد جعفری در ارتباطم میدونم که ایشون از همون دولت نهم از افراد مسئله دار میگفتند و حتی خصوصی نقاط ضعف احمدی نژاد رو هم میگفتن. الان دیگه باید کمی هم انتقادات به دکترو گفت. تا کی انحرافی. اون قدیمی شده. ببینید استاد 11 ماه پیش در مورد مشایی چی گفتند:


+ هو الطیف. هر کس از ولایت عقب بماند یا جلو بزند بازنده است.


+ سلام آخر. تقدیم به همه دوستان. با یاد برادر.


+ به نظر شما بهترین اسم برای دختر و بهترین اسم برای پسر چیه؟


+ فرج الله سلحشور، کارگردان مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر(س)، برترین کارگردان تلویزیون از دید مخاطبین.