سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :23
کل بازدید :143462
تعداد کل یاداشته ها : 49
103/2/16
8:5 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
قلم رنجه[40]
اگر خدا قبول کند: نویسنده، داستان نویس، معاون دبیرستان، عضو شورای ادبیات داستانی [...] و همیشه دانشجو.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

برادران محترم ایثارگر، رزمندگان دیروز، عقب افتاده های امروز!

با سلام.

دیگر حالم از شما به هم می خورد. هر وقت یکی از شماها را می بینم که با چهره ای مظلوم، سری شل و ول روی گردن و لبخند احمقانه ای بر لب می گویید:«ما عددی نیستیم» می خواهم یک چیزی پیدا کنم محکم بکوبم توی سرتان. وقتی اعلام می شود بسیج سپاه به رزمندگان تسهیلات می دهد و می توانید بروید بگیرید و شما به خانواده ی خود می گویید که «ما با خدا معامله کرده ایم» و یا «از ما شایسته تر خیلی ها هستند»، می خواهم بروم جایی که بیگانه نباشد و تا می توانم فریاد بکشم. وقتی یکی از شماها درصد جانبازی دارد ولی حتی راه امور ایثارگران ِ بنیاد را بلد نیست، و وقتی نمی رود به حق خود برسد، فکر می کنم مگر یک آدم هم این همه نادان می شود؟ شما متاسفانه هنوز یاد نگرفته اید که در این دنیا حرف اول و آخر را پول می زند. یک کم چیز یاد بگیرید. آخر مگر امکان دارد آدم همیشه و در همه حال هر کار که می کند فقط به خاطر رضای خدا باشد؟ مگر نشنیده اید که گربه به خاطر رضای خدا موش نمی گیرد؟

وقتی تخصصی در ارتباط با دفاع مقدس دارید و از شما دعوت به همکاری می کنند، فوری نگویید ما به خاطر اسلام جانمان را می دهیم و در این راه هر کاری از دستمان برآید انجام می دهیم. قراردادها را چشم بسته امضا نکنید و نگویید که روزی رسان خداست. بابا به فکر آینده تان باشید. شما هم مثل بقیه! مگر بقیه نمی خورند، مگر بقیه نمی چاپند؟ بابا یک کم کلاس بگذارید. وقتی از طرف یکی از نهادهای ارزشی مثلاً بنیاد حفظ آثار برای کاری دعوت می شوید، اول بگویید باید وقتم را نگاه کنم. بعد یک کم دست به سرشان کنید. البته نباید زیاد طول بکشد چون ممکن است کار را از دست بدهید. این را از مدیران و کارشناسان نور چشمی دفاع مقدس بپرسید، یادتان می دهند. بعد که خوب معطلشان کردید، آن وقت بپرسید که اعتبار این پروژه چقدر است؟ حساب کار به دست آقایان می آید که توقعتان پایین نیست. و وقتی که از شما برآورد می خواهند عجله نکنید. ابتدا یک سری آمار و ارقام کشکی از قراردهایی که مثلاً بسته اید و پول هایی که جاهای دیگر به شما پرداخت می کنند بدهید. بعد بگویید چند تا کار جدید هم پیشنهاد دارید و اعتبار بالایی برای آن بتراشید. البته همه ی اینها باید در کمال خون سردی باشد. بعد بگویید ما مخلص شما هستیم و جانمان برای دفاع مقدس از کف پایمان درمی رود و اگر مشکلی نبود و توانستیم پیشنهادهای قبلی را جواب کنیم با این شرایط قبول می کنیم. آن گاه بگویید که چون بحث دفاع مقدس است، به خاطر دلم با این مقدار تخفیف و این مبلغ کار را قبول می کنم و البته مبلغ حتماً باید 4 برابر ارزش واقعی اعلام شود. بعد این مدیران عادت دارند که کمی هم چانه بزنند، خیلی که از سروتهش بزنند باز هم 3 برابر مبلغ گیرتان می آید. اگر هم یک دفعه یک اسم به زبان آوردند که فلانی همین کار را بدون توقع انجام می دهد، ابتدا یک پوزخند بزنید و وانمود کنید نمی خواهید چیزی بگویید. بعد که اصرار کردند طرف را بشورید بگذارید کنار. از طرف تا می توانید ایراد بگیرید. از طرز راه رفتنش و شماره کفشش گرفته تا مسائل خانوادگی و شماره عینکش. همین ها کافی است تا زیرآب طرف بخورد. مواظب باشید از تخصصش چیزی نگویید، چون ممکن است توانایی اش ثابت شده باشد و خودتان لوبروید.

یک وقت فکر نکنید قصه می بافم، همین الآن کسانی که پروژه ها را قبضه کردند با همین روش به همه جا رسیده اند و امثال شما با شعار رضای خدا از قافله پرت اند و کسی تحویلشان نمی گیرد. شما اگر نمی دانید و نمی بینید که چشم خود را باز کنید. اگر باز هم ندیدید تشریف بیاورید قم تا بنده با سند و مدرک قضیه را حالی تان کنم. اگر هم می بینید و به روی خود نمی آورید یا فکر می کنید این روش غلط است و نمی خواهید شما هم این گونه باشید، لطفاً یک سی تی اسکن مغزی بروید. نگران پولش هم نباشید، قبضش را ببرید بنیاد شهید، امور ایثارگران وجه ِ پرداختی را بگیریرد. ا َه! یادم نبود که از این کارها نمی کنید و هر چه هم حقتان باشد، از بنیاد پول قبول نمی کنید، حالم دیگر از شماها به هم می خورد.

امضا: خواهر عصبانی شما.


85/4/18::: 6:0 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ آنها که جدیدند نمی شناسند. قدیمی ترها سکوت معنا داری دارند. بله درسته اومدم بگم کم کم داره صداتون درمیاد. همون حرفها را که امیر عباس 1 سال پیش میزد و کتکش می زدید خودتون شروع کردید دارید میگید. بله دیگه. آقای دکتر چیزی نمونده شورشو در بیاره. هنوز هم میگید حساب دکتر احمدی نژاد از مشایی جداست؟


+ سلام لطفا برای سلامتی دکتر احمدی نژاد یک حمد و سه تا قل هو الله قرائت کنید! (این یه جور اعلام برگشت موقت بود).
+ کی روش مربی تیم ملی فوتبال: شیطان همیشه پشت در است !


+ مدتها بود اینطوری تند تایپ نکرده بودم. مچ دستم درد گرفت.


+ یک مطلب وبلاگی از استاد جعفری مقدم رو بطور کامل تو این فید میذارم. از اینجا به بعد همه فید از مطلب وبلاگی آقای جععفری هست: /// شعار مرگ بر مشایی در راه است.///
+ من که از نزدیک با استاد جعفری در ارتباطم میدونم که ایشون از همون دولت نهم از افراد مسئله دار میگفتند و حتی خصوصی نقاط ضعف احمدی نژاد رو هم میگفتن. الان دیگه باید کمی هم انتقادات به دکترو گفت. تا کی انحرافی. اون قدیمی شده. ببینید استاد 11 ماه پیش در مورد مشایی چی گفتند:


+ هو الطیف. هر کس از ولایت عقب بماند یا جلو بزند بازنده است.


+ سلام آخر. تقدیم به همه دوستان. با یاد برادر.


+ به نظر شما بهترین اسم برای دختر و بهترین اسم برای پسر چیه؟


+ فرج الله سلحشور، کارگردان مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر(س)، برترین کارگردان تلویزیون از دید مخاطبین.